Świetlica
W roku szkolnym 2024/2025
świetlica szkolna jest czynna od poniedziałku do piątku
w godzinach od 6.45 do 17.30
Do wspólnych zajęć zapraszają:
p. Agnieszka Wieczorek - kierownik świetlicy, agnieszkawieczorek@eduwarszawa.pl
oraz wychowawcy:
p. Ajdacka Wiesława
p. Badowska Danuta
p. Burchard Ewa
p. Gozdek Marta
p. Kamińska Kamila
p. Muszyńska Małgorzata
p. Wacławek Adam
p. Wojciechowska Ilona
Ważne informacje o nas:
-
Świetlica w naszej szkole jest czynna w godzinach 6:45 - 17.30.
-
Świetlica dysponuje 3 salami, które służą do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych. Sale wyposażone są w niezbędny sprzęt, urządzenia audiowizualne, pomoce dydaktyczne.
-
Warunkiem uczęszczania przez dziecko do świetlicy jest wypełnienie przez rodzica karty zgłoszeniowej.
-
Nad prawidłową opieką dzieci czuwa kierownik oraz ośmiu wychowawców.
-
Dziecko zapisane do świetlicy może być przyprowadzone przez rodziców o dowolnej godzinie, a odebrane również osobiście nie później jak do godziny 17.30.
-
Jeżeli dziecko będzie odbierane przez inne osoby niż rodzice lub będzie samodzielnie wychodziło do domu, konieczne jest pisemne upoważnienie i zgoda rodziców.
Zadaniem świetlicy szkolnej jest zapewnienie dzieciom zorganizowanej opieki wychowawczej przed i po zajęciach szkolnych w bezpiecznym i miłym otoczeniu, stworzenie warunków do nauki i wypoczynku, rozwijanie zdolności i zainteresowań. Mamy ambicję bycia świetlicą przyjazną dziecku, w której spotyka się ono z atmosferą życzliwości i zainteresowania, współpracy i zrozumienia . Każde dziecko jest największą wartością naszej świetlicy.
W czasie pobytu w świetlicy uczniowie znajdują czas na:
- rozrywkę
- odrabianie lekcji
- zabawy na świeżym powietrzu
- posiłki
- zajęcia wynikające z planu pracy świetlicy /plastyczne, muzyczne, origami, czytelnicze, umysłowe/
Dzieci mają możliwość rozwijania swoich zainteresowań. Uczą się racjonalnie spędzać czas wolny. Nabierają przyzwyczajeń, które w przyszłości staną się ich nawykami, a także kształtują postawy moralne i dobry gust oraz wartościowe cechy charakteru. Przeważają tu takie formy pracy jak gra, zabawa, konkurs, wycieczka i inne formy pracy angażujące całą osobowość i organizm dziecka.