W roku szkolnym 2024/2025

świetlica szkolna jest czynna od poniedziałku do piątku

w godzinach od 6.45 do 17.30

 

Do wspólnych zajęć zapraszają:

p. Agnieszka Wieczorek - kierownik świetlicy, agnieszkawieczorek@eduwarszawa.pl

oraz wychowawcy:

p. Ajdacka Wiesława
p. Badowska Danuta
p. Burchard Ewa
p. Gozdek Marta
p. Kamińska Kamila
p. Muszyńska Małgorzata
p. Wacławek Adam
p. Wojciechowska Ilona

 

Ważne informacje o nas:

  • Świetlica w naszej szkole jest czynna w godzinach 6:45 - 17.30.

  • Świetlica dysponuje 3 salami, które służą do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych. Sale wyposażone są w niezbędny sprzęt, urządzenia audiowizualne, pomoce dydaktyczne.

  • Warunkiem uczęszczania przez dziecko do świetlicy jest wypełnienie przez rodzica karty zgłoszeniowej.

  • Nad prawidłową opieką dzieci czuwa kierownik oraz ośmiu wychowawców.

  • Dziecko zapisane do świetlicy może być przyprowadzone przez rodziców o dowolnej godzinie, a odebrane również osobiście nie później jak do godziny 17.30.

  • Jeżeli dziecko będzie odbierane przez inne osoby niż rodzice lub będzie samodzielnie wychodziło do domu, konieczne jest pisemne upoważnienie i zgoda rodziców.

Zadaniem świetlicy szkolnej jest zapewnienie dzieciom zorganizowanej opieki wychowawczej przed i po zajęciach szkolnych w bezpiecznym i miłym otoczeniu, stworzenie warunków do nauki i wypoczynku, rozwijanie zdolności i zainteresowań. Mamy ambicję bycia świetlicą przyjazną dziecku, w której spotyka się ono z atmosferą życzliwości i zainteresowania, współpracy i zrozumienia . Każde dziecko jest największą wartością naszej świetlicy.

W czasie pobytu w świetlicy uczniowie znajdują czas na:

  • rozrywkę
  • odrabianie lekcji
  • zabawy na świeżym powietrzu
  • posiłki
  • zajęcia wynikające z planu pracy świetlicy /plastyczne, muzyczne, origami, czytelnicze,   umysłowe/

Dzieci mają możliwość rozwijania swoich zainteresowań. Uczą się racjonalnie spędzać czas wolny. Nabierają przyzwyczajeń, które w przyszłości staną się ich nawykami, a także kształtują postawy moralne i dobry gust oraz wartościowe cechy charakteru. Przeważają tu takie formy pracy jak  gra, zabawa, konkurs, wycieczka i inne formy pracy angażujące całą osobowość i organizm dziecka.